Tuesday 19 June 2012

Betul ke Melabur kat Unit-Trust tak untung?

Ramai yang tertanya-tanya dan masih ramai yang ragu2 untuk mulakan pelaburan. Tak kiralah sama ada menggunakan TUNAI di tangan atau pun menggunakan wang KWSP. Ramai yang takutkan kerugian..

TANPA disedari..setiap masa yang diambil.. sebenarnya merugikan diri sendiri.. Ini kerana pelaburan unit-trust ini jelas menguntungkan untuk jangka masa yang panjang. Pengurus yang di pilih merupakan pakar saham.. kita hanya melabur dan seterusnya membiarkan wakil pengurus untuk menguruskan pelaburan kita

BUKTI keuntungan sebenar di paparkan di imej dibawah menggunakan software syarikat.. Saya sendiri telah memulakan simpanan.. tak lah banyak sangat..bahkan saya memulakan pelaburan setiap bulan.. Hasilnya kita lihat di bawah..saya mulakan pelaburan dari Nov 2011 sehinga ke hari ini Jun 2012.. Keuntungan yang diperolehi adalah 5.22%.. Bagus ke TAK? Kalau dibandingkan dengan KWSP sendiri.. secara purata, jumlah ini lebih tinggi.. tapi kalau di bandingkan dengan ASB pula dalam tempoh 8 bulan.. prestasi dana ini juga adalah TINGGI..


Jadi apa tunggu lagi? testimoni ini adalah dari saya sendiri untuk tempoh masa 8 bulan.. Akan datang mungkin juga boleh masukkan bukti sebenar dari klien yang lain..

Jika nak tahu lebih lanjut..jangan lupa hubungi saya ye..

Yang seronok bantu orang untuk menyimpan
Haizal

No comments:

Post a Comment